Cos de Cumparaturi -

0,00 RON (0 produse)

Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi.

Subtotal: 0,00 RON

Ajutor

Ce este NACCO
NACCO este un magazin online de cumparaturi pentru cosmetice si accesorii. Cautam in toata lumea produse de calitate si dezvoltam campanii de vanzari pe teritoriul Romaniei la preturi avantajoase raportate la calitatea produselor.
Trebuie sa ma inregistrez?
Pentru a comanda un produs nu este necesara inregistrarea dar pentru a va usura pe viitor modul de a cumpara este indicat sa va faceti un cont pe site. In urma inregistrarii vei beneficia de avantajele oferite de noi: vei putea cumpara mai repede, iti vei putea adauga adrese multiple in agenda, vei putea urmari starea comenzilor, vei putea vedea comenzile mai vechi si multe altele.
Cum se face plata?
Plata se poate face la livrare, catre curier. NACCO foloseste aceasta metoda pentru siguranta si incredere.
Cum se face livrarea?
Livrarea se face printr-o firma de curierat, in conditiile specificate in sectiunea Livrare si Transport. Perioada de livrare poate varia de la 24 de ore la 4 saptamani in functie de disponibilitatea produsului in stocul propriu sau la furnizor.
Cum se calculeaza pretul final?
Pretul final se calculeaza astfel: la pretul produselor comandate (afisat pe fiecare produs in parte) se adauga pretul transportului. In mod exceptional, atunci cand este cazul se adauga si o taxa pentru comenzi voluminoase si grele despre care veti fi anuntat telefonic inaintea livrarii.
Am uitat parola, ce pot sa fac?
Va rugam sa accesati adresa http://nacco.ro/index.php/customer/account/forgotpassword/ si sa introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem. Cititi si urmati pasii primiti pe adresa de email specificata.
Cum pot returna un produs?
Comenzile pot fi returnate in cel mult 14 zile de la primirea lor. Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, va rugam sa ne instiintati pe adresa de email office@nacco.ro cu privire la decizia de retragere din contract. In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail un numar de retur (RMA) si detalii cu privire la procedura de retur. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri  etc.
Am alte intrebari, cum pot sa aflu raspunsurile?
Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactati pe office@nacco.ro.